I lie awake at night
晚上我清醒著躺在床上
See things in black and white
世界對我來說只有黑與白
I've only got you inside my mind
我的腦中盡是你
You know you have made me blind
你讓我眼中只有你

 

I lie awake and pray
我清醒地躺在床上並祈禱
That you will look my way
祈禱你會看向我
I have all this songing in my heart
我的心中充滿渴望
I knew it right from the start
我打從一開始就知道


CHORUS

Oh my pretty pretty boy I love you
* 我的漂亮男孩我愛你
Like I never ever loved no one before you
在你之前我從未這樣愛過一個人
Pretty pretty boy of mine
我的漂亮男孩
Just tell me you love me too
告訴我你也愛我
Oh my pretty pretty boy
我的漂亮男孩
I need you
我需要你
Oh my pretty pretty boy I do
我的漂亮男孩 是真的
Let me inside
讓我進來
Make me stay right beside you
讓我留在你身旁*

 

I used to write your name
我曾經寫下你的名字
And put it in a frame
並把它框起來
And sometimes I think I hear you call
有時我覺得我在我房裡
Right from my bedroom wall
聽到你的呼喚

 

You stay a little while
你待了一會兒
And touch me with your smile
用你的微笑打動我的心
And what can I say to make you mine
我該說什麼才能贏得你的心
To reach out for you in time
才能及時擄獲你


CHORUS

BRIDGE

Oh pretty boy
漂亮男孩
Say you love me too
說你也愛我

arrow
arrow
    全站熱搜

    小依 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()